På generalforsamlingen 2008 blev det vedtaget at bestyrelsen kan sende meddelelser til medlemmerne på mail, når mail adresser er til rådighed.Det betyder at indkaldelse til generalforsamling og fælles arbejdsdage og påmindelse af kontingentbetaling bliver sendt som email til medlemmer der har en mailadresse.Resten får brev om disse hændelser.

Meddelelser til medlemmerne

Medlemmerne må regne med de følgende meddelelser

  • ultimo august: indkaldelse til generalforsamling, som afholdes anden lørdag i september
  • ultimo september: referat fra generalforsamling
  • medio december: påmindelse om kontingent pr 31 december
  • forår og efterår: efter behov om arbejdsdage

Manglende meddelelser

Hvis du mener at du ikke har fået en meddelelse om generalforsamling eller kontingent, så check din spam box / junk box / uønsket mail box, om den er gået den vej, før du retter henvendelse til bestyrelsen om det. Hvis du er ny ejer så check om bestyrelsen har din korrekte mail adresse, skriv til bestyrelsen@trinderupgard-grundejerforening.dk , brug evt linket nederst. På foreningens WEB side kan du checke kalenderen, hvor bestyrelsen meddeler datoer så snart de er fastlagte.

Spam/Junk/Uønsket mail

For brugere der anvender browser til deres email hotmail.com, live.com, outlook.com: hvis du finder mail under uønsket mail så højreklik på afsender og marker "ikke uønsket"gmail.com: flyt en mail som ikke er spam fra spam mappen til indbakken, det skal bevirke at andre mails fra samme afsender derefter går i indbakken. andre  skal bruge deres mailklients spam indstillinger. evt tilføje afsender til addressebogen. Læs også om IT sikkerhed mvh bestyrelsen PS Alle meddelelser og referater er tilgængelige på foreningens WEB sider.

Jørgen Dalgaard Nielsen, feb 2015, sep 2015, jan 2017